snyft..

Kommentarer
· Lina

haha, attans!



... jag lånade mitt ex's mössa en ggn när det var kallt ute. när jag kom hem hade han rakat av sej håret. han sa att han inte kunde visa sin frilla bland folk o rakade av sej alltihop, bara för att mössan var borta, haha. fyfan.

2010-10-06 » 07:24:49
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
· Lina

DUUU! din pappa ska ju vara med i Robinson kom jag på! De ska bli kul o se! :D hoppas han gör nått pinsamt så familjen får skämmas! :p haha, nejdå. fick bara en tanke i skallen på hur min mamma skulle bete sej. skulle få byta efternamn efter de :p

2010-10-06 » 11:32:55
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
· Gammelfarmor

Var snäll mot Patrik, han är fin utan polisonger!

2010-10-06 » 16:21:44
· Sandra Dee

Lina - Jag å syster rysters har alltid fått skämmas för pappa! Å nu ska han visas på TV för hela svenska folket.. Det kommer bli spännande å se han, och pinsamt blir det nog garanterat! Tur så är han inte blondinblåst men han kan nog göra annat dumt.. får se om jag bloggar nått mer efter programmet eller om jag har fått lov å flytta till urskogen!.. ;)

Men jag e ganska stolt också, GO Robinson Löken!

2010-10-06 » 16:23:36



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0