Torsdag = Robinson

Kommentarer
· Mick

Sjukt bra blogg Dee, förgyller dagarna här i regniga Växjö :D Twinsen har en hel del att lära av dig ;D Måste bara fråga är popcorn heligt i Löfgren familjen? Har aldrig ätit så mycket popcorn i hela mitt liv som jag ätit när jag varit med Louise :D

2010-10-14 » 12:22:16
· Barbro Mårten

Hejsan Sandra!



Det är så kul att läsa din blogg om lilla Elvie. Gammelfarmor och jag ser fram emot det varje dag.

Ha en bra dag och lycka till med lövbiffen till pappi.



Kram Barbro

2010-10-14 » 12:57:52
· Gammelfarmor

Oxfilé behöver det inte vara för att det ska vara festmat! Det går lika bra med lövbiff! Efterrätten skulle du kunna få av mig om du bodde i närheten. Jag misslyckades nämligen med att baka havrekakor igår, så det blev en fruktpaj. Degen blev bara smulor. Vi ser fram emot kvällen med spänning! Kram!

2010-10-14 » 14:13:16



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0