Överpedagogisk?..

Kommentarer
· Anonym

Gud vad jag gillar din blogg, har blivit beroende av den :D Jag tänkte höra lite om mat och så. När började hon äta, och vad? och när började du ge henne gröt på morgonen, och vad för gröt :P hihi lite fundersam med maten. Kan vara skönt att höra ibland hur andra gör och så. KRAM LINA

2011-01-13 » 08:25:49
BLOGG: http://linasissala.blogg.se/
· Anonym

hej sandra!! jag skickar kommentarer men det verkar inte funka :S jag undrar vad jag gör för fel!

2011-01-13 » 20:38:11
BLOGG: http://linasissala.blogg.se/
· issa mamma till leo 5 månader

Men va duktig hon är att sitta!! Min Leo som är 5 ½ månad, lite yngre än din tjej har precis lärt sig att rulla runt, men han fastnar ofta med ena armen under. bara för några dagar sen låg han precis som din tjej bara och filosofera och blev arg när han hamnade på mage, men nu har det kommit igång av sig själv. dock är han inte alls sugen på att sitta. han sitter ganska bra faktiskt men Vill inte! han försöker hellre stå annars slänger han sig platt på rygg.. det är så olika! Alla ungar gör allt i olika takt. hon klarar nog 6 månaders kollen ändå!

2011-01-15 » 11:49:40



DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0